safetyscan.cz

Safety Scan

Bezpečný telefon

Od roku 2018 zastupujeme v Česku  a  Slovensku Izraelskou společnost
Kaymera Technologies Ltd.

 

Telefon od společnosti Kaymera  je imunní vůči sledovacímu software a všem typům malware a trojských koní. Telefonní hovory nelze odposlouchávat a volaná čísla nebudou na vašem podrobném výpisu hovorů. Žádná metadata.

Předinstalovaný unikátní operační systém CipherFort chrání veškerá vaše data od samotného jádra telefonu. Pokud se telefon dostane do neoprávněných rukou, není možná ani fyzická extrakce dat. 

 

  • GSM odposlech: veškerá hlasová, SMS a internetová komunikace je chráněna
  • WiFi: chráněno před odposlechem, manipulací s daty a infikováním 
  • Útoky SS#7: chráněno před taktickými a signalizačními manipulacemi poskytovatele služeb a dalších subjektů
  • Fyzická extrakce dat: chráněno před prostředky fyzické extrakce
  • Trojské koně (APT) a malware útoky: zásady úplného řízení oprávnění v rámci robustního operačního systému
  • Man in the Middle útoky: silný šifrovací mechanismus brání třetím stranám
  • Phishing a sociální inženýrství – chráněno
  • Ransomware – chráněno
  • Ochrana proti odposlechu fotoaparátu a mikrofonu 

 

Aplikace od společnosti Kaymera dostupná pro iOS i Android

(před instalací aplikace nás kontaktujte)

– veškeré odchozí hovory na vaší straně nelze odposlechnout (semi-secure)
– volání mezi dvěma telefony (aplikacemi) nelze odposlechnout (secure)
– nezůstává žádná stopa na podrobném výpisu hovorů (nulová metadata)
– aplikace využívá pouze data, takže je možné volat přes wifi
– volání na jakákoliv čísla vč. zahraničních, mobilní, pevné linky, atp.
– šifrovací klíč není jen v mobilním telefonu (na rozdíl od jiných aplikací)
– integrovaná VPN
– CipherBond je imunní vůči jakýmkoliv aplikacím pro nahrávání hovorů

 

Security Commnad Center  umožňuje správu jednotlivých telefonů z pohodlí kanceláře.Tento systém obsahuje komplexní správu nástrojů které umožňují v reálném čase sledovat stav zabezpečení jednotlivých telefonů. Správci jsou vybaveni dashboardem kde mohou přehledně a konkrétním zařízením nastavovat úrovně zabezpečení, vzdáleně upravovat oprávnění jednotlivým aplikacím atp. Mohou také posílat systémové zprávy a tím pádem reagovat rychle a efektivně na jakoukoliv potencionální hrozbu.

 

Pro korporátní klienty nabízíme možnost vzdálené správy všech telefonů 24/7 včetně technické podpory pomocí našeho CyberCommandCenter.